Keremikoo Merhabalar, Astronot tulum tavsiyeleriniz nelerdir? Bu kisi cikarsin istiyorum asiri terletmeyen kullanisli ne alabilirim? Oğlum 5 aylık kaç beden alınmalı tüm kış giyebilmesi için? Şimdiden teşekkürler
Deletedmom0099 Keremikoo hello baby kullandım kızıma geçen yıl. 9-12 ay alabilirsiniz biraz dar oluyolar çünkü
Alinda35 Keremikoo bende bitane var 18 ay uyumlu gül kurusu rengi etiketi üzerinde almak isteyen varsa yazabilir isteyene fotoğrafını atabilirim
Alpingo Keremikoo ben resim atmayı bilmiyorum ama google hm ayı postu yazarsan ilk görsel:) ben kahvesini ve bej rengini almıştım,kilosu nasıl csnımm biz 2-4 ayını 4. Ayın sonuna kadar kullandım sonra güzel kilo aldı 6-9 almıştım onuda 5-6 ayında kullandı hatta 7:) ankarada yaşayıncs nisan ayına kadar kullandım ben
Keremikoo Deletedmom0099 gecen gun gittim magazaya gelmemisti su ayakli eldivenli kapsonlu olan modellerden mi?
Deletedmom0099 Keremikoo ayaksızdı benimki onlinedam almıstım buna benziyodu hello baby markaydı 60 liraya almıstım https://www.e-bebek.com/bombili-kis-love-kiz-bebek-welsoft-astarli-astronot-tulum-p-19kbomkkzm017-0038/
FmBetull Bende bugün civilden aldım peluş içi yünlü.9-12 alacaktım oradaki çalışan büyük alın kışın olmaz ona zaten milim oynuyor ikisi arasında dedi gerçekten öyle bende 12-18 aldım.
Keremikoo FmBetull civile geldiyse bakayim aklima gelmedi gorsel atar misiniz varsa pelus terletir mi acaba tereddutluyum
Alinda35 [url=https://www.hizliresim.com/7iwiknn][img]https://i.hizliresim.com/7iwiknn.jpg[/img][/url]
FmBetull Keremikoo ya bilemedim şuan söz söyleyince terletir mi ki? Evde değilim eve gidince atsam resmi olur mu
Keremikoo FmBetull tabiki olur. Simdi malum icine de birseyler giydiricez cok sıkıntıya da gelemiyor benimki terletirse birde hic tutamam icinde. Dogdu dogali bere bile taktiramadim😑
Keremikoo FmBetull bugun civil magazasina gittim yoktu hep uyku tulumlari getirmisler. Güzelmiş cok tatli.
cankuzularim Keremikoo bana Almanya’daki hediye geldi 1 yıl disari çıkamadığınız için öylece duruyor🤣
Keremikoo Alpingo gordum sirin birseye benziyor ama ici tuylu degil sanirim. Kilosu 8 su an 5 ay 11 gunluk. Kisa kadar nasil olur ne beden almaliyim bilemiyorum
FmBetull Keremikoo benim gittiğim mağazada da 2-3 tane vardı zaten.Ama 1 aya kadar gelicek montlar falan demişti çalışan
Alpingo Keremikoo içi tüylü değil ama cok sıcak tutuyor ben -5 e kadar kullandım üzerinde bi battaniye atardım..en büyük bedenine bi bakarsın canım zaten stok yok ama sen bilirsin:)