Milagrosoreiro Vanilya Canımm selam ya yine ben.çift katlı uyku tulumumuz geldi ama içinde nasıl giydirmem gerektiği yazmıyo.Şu an 23 derece oda sıcaklığı içine sadece sıfır koş atlet giydirdim bacakları üşümez dimi Ya üstünü örttürmez çünkü
Vanilya Milagrosoreiro Canım küçük bir kart gelmedi mi? Orada yazıyor sitesinde de vardır. Ben daha çıkarmadım tulumu ama. Bence alttan ince bir pijama giydir. Ben 24 de öyle yapıyorum çünkü
Birprensesannesi27 birfincantuzruhu lcden aşdım 110 tlye gayet güzel gidipte cok pahalısına gerek yok bence zaten en fazla 2 kış giyiyorlar
Vanilya Milagrosoreiro Nasıldı canım? Rahat etti mi? Ben yarım kol zıbın altına ince pijama giydiriyorum mesela. Kışın da ince uzun kol içine. Altına da ince şu çoraplı altlar var ya ondan giydiriyorum rahat oluyor
Milagrosoreiro Vanilya Çok rahattı kuzum keşke geçen sene alsaydım.Benim bebeğim çok terleyen bi bebek normalde ama kupkuruydu valla çok rahat ettim
Vanilya Milagrosoreiro Sevindim🥰 Gerçekten benimki de öyle bir bebek ve çok rahat ettik geçen sene. Ne terleme ne üşüme. O yüzden verdiğin paraya da değiyor.