Vanilya Ben de çift katlı uzun kol düşünüyorum.Peki bişey sorcam bu mevsimlerde ne giydiriyorsun canım odamız şu an 25,5 derece falan LCW’den uzun kollu fermuarlı tulum aldım ince kalın değil ama gece ilk uyandığında sırtı atleti ter içinde.Gece gece onu değişiyorum haliyle çocuğun uykusu açılıyo