Sevdaalp amin 🙏 insan alışıyor tabii. Bazen oğlum uykusundan ağlayarak uyanıyor. Evde birileri varsa telaşlanıyorlar. “Gazdır o gaz” diyip sakinleştiriyorum herkesi. Sağlık ocağındaki ebeye sordum bitmedi bu gaz normal mi diye. Benimki 9 yaşında hala gazını zor çıkarıyor dedi😂 Allah cümlemizin yardımcısı olsun 🙈