4.5 aylık olduk gaz sorunumuz devam ediyor alerji testleri diyetleri de yaptık fayda etmedi damlalar denedik yedigime içtiğime de dikkat ediyorum masaj di duştu oydu buydu derken yine aynı yine aynı uykusundan ikinarak uyanıyor o yüzden daha uyku düzeni de tutturamadık gün içinde de gazdan uyuyamadiyi için hep bı huzursuz vallahi de bıktım şu gazdan bı çıkıp gitmedi hayatımızdan ne zamana kadar devam eder dahaa???