acimavi deniz_s ben hep şöyle düşündüm; ne gerek var. Siz de diyorsunuz çok faydalı değil diye, o zaman neden verelim? Onun yerine vitaminli, faydalı bir şey vermek daha iyi olmaz mı? 14 aylık kızım, hiç vermedim, gerek duymadım
deniz_s acimavi iste ben de oyle dusunuyorum ama bir bakiyorum bircok anne vermis sormak istedim etkileri neler diye yoksa vereyim diye bir dusuncem yok zaten
Aysel03 Nezzz_ kaç aylık peki acaba hangi marka kullandınız bana da tarif verir misiniz neyden ne kadar kilo aldırır inşallah
Nezzz_ Aysel03 Raya dıye bır marka getırdede bulabılırsınız aynı marka irmiktede var yada markette vardı happy life diye bızımkı 3 gün sonra 10 aylık olacak doktromun verdıgı kagtta 7 aylıkta basladım muhallebı yapmaya 1 yemek kasık organik irmik 1 yemek kasık organık pırınc unu bir su bardak içme suyu ıle pişirdım cnım kynınc irmikler yogunlstrıyo Aten soguyunca içine 4 5 dılım muz ekledım soguyunca ekledım ama sıcakkene ekleyınce kararıyor farklı meyvelerde olablr elma armut gıbı ılla muz degıl dgısık degısık yaptm bu sekılde
deniz_s Ist2121 aslinda vermek istemiyorum tavsiye ettiler kilosu az gece cok sik uyaniyo diye de ben de sormak istedim ne kadar mantikli diye
Nezzz_ deniz_s kılosu gayet ıyı canım 9 kilo dedı 1 yaşla denk kiloda şuan dedı maşallah dun getırmıstık uyku duzenıde aksam 8 9 arası uyur sabah 7 de kalkar ben 12 ile 1 arası kendım uyandırp emzırırm mutlaka
deniz_s Nezzz_ masallah canim cok guzel ya bizimki dusuk kilosu mamayla beslenmesine ragmen anne sutu almayi birakti 2 aylikken
melike5461 deniz_s valla ben 3 aylıkken mama içmediği zamanlar biberona yapmaya basladım biraz daha sıvı şekilde. Şimdi 4 bucuk aylık hergün 1 defa yapıyorum kaşık mama olarak çok seviyo 😍
melike5461 deniz_s Yok canım hiç bişey olmadı mesela benim arkadasımın ikizleri var hiç bi mamayı içmediler istemediler doğduklarından beri anneleri biberona arı mama yaptı verdi hiç bi sorun yaşamadılar bi tek onu içtiler
deniz_s melike5461 aa gercekten mi ya ne zor bir durum anne icin de cocuklarin yememesi ya saglikla bir buyutsek insallah