deniz_s ya ben cok faydali olmadigini biliyorum ama bi arkadasim bebegine veriyomus dut ozuyle karistirip gece uyumadan once falan siz ne dusunuyosunuz merak ettim verdiniz mi hic bebeklerinize
nazatamina deniz_s kizim 10 aylik arada veriyorum ama ben olcuyu az tutup koyu yapip icine mesela yarim seftali koyuyorum ceviz koyuyorum
melike5461 deniz_s Ben arı mama veriyorum en azından vitaminli mineralli hergün bir defa veya 2 günde bir yapıyorum. Sade pirinç unu saçma geliyo bana
deniz_s nazatamina anladim canim bizimki ceviz icin falan daha kucuk tabi tadimlara yeni baslicaz haftaya 6 aylik olcak
ipekkizz deniz_s evet bebekler için tam pirinc unu kullanabilirsiniz organik bende gece maması olarak kullanıyorum kızıma ☺️
melike5461 deniz_s valla ben 3 aylıkken mama içmediği zamanlar biberona yapmaya basladım biraz daha sıvı şekilde. Şimdi 4 bucuk aylık hergün 1 defa yapıyorum kaşık mama olarak çok seviyo 😍
deniz_s Ist2121 aslinda vermek istemiyorum tavsiye ettiler kilosu az gece cok sik uyaniyo diye de ben de sormak istedim ne kadar mantikli diye
Mbal Aysel03 hippin organik pirinç unu. %99.9 organik pirinç birde b1 vitamini var sanırım içinde. Bizimki sevmedi ama onu.
Nezzz_ deniz_s organik pirinç unu var bebekler için onu kullanıyorum muhallebi yapıyorum fakat bir yemek kasıgı ıle organik irmikle karıstıp soguyunca muzda eklıyorum içine doktorumun bızzat verdıgı kagıtta oldugu için içim rahat hem tok tutuyor
Aysel03 Nezzz_ kaç aylık peki acaba hangi marka kullandınız bana da tarif verir misiniz neyden ne kadar kilo aldırır inşallah