Burcu35 Fatma66 Benim temmuz kutum bile gelmedi hala. Bide devamlı mail atıyolar kusura bakmayın diye. Bari iptal etseler sıkıldım mailden
ikiprensannesi_gul Fatma66 yaa bana bu gün kargo mesajı geldi kargonuz onaylandı vs diye takip nosuda var sanırım yola çıkar pazartesi günü falan
Duyulurum emirinannesi17 kutunuptal edilmiyor diye biliyorum. Daha birkaç gün önce okumuştum. Kargo görevlisinden almayıp geri gönderebilirsiniz
-erCansu- crazymommy ama onlarda bizlere denettirip geri dönüş alıyorlar ona göre geliştiriyorlar yada ona göre reklam yapiyolar. 🤣 Yav 2 damla bişi koyuyolar zaten neyi talep edecekler
crazymommy -erCansu- Valla şimdi ki devir öyle birşey olmuş ki herkesten herşey beklenir canım 🤔🤔🤔😅😅😅😅😅😅😅
ikiprensannesi_gul bahar95 eylül sonuna kadar bekleyin belki çıkar herkese aynı anda çıkmıyo çünkü bana ilk defa ayın başında çıktı diğer iki kutum hep 24 27 arası çıkmıştı