Gozde_alparslan Fatma66 hayır hala gelmedi bugün gecikme diye özür mesajı atmışlar ama gelen bişey yok
Fatmacicek Ben iki kutu aldıktan sonra iptal ettim. Abim üzerinde numunedir yazmayan ürünleri ileride ücretini talep etme hakları var dedi. Ve böyle yapan pek çok şirket olmuş zamanında mahkeme yoluyla istemişler. Bende iptal ettim . 🤔
crazymommy Fatmacicek Vıyyyy öyle bişey var ise bende iptal edeyim dertsiz başımı derde sokmuyum durduk yere 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Duyulurum emirinannesi17 kutunuptal edilmiyor diye biliyorum. Daha birkaç gün önce okumuştum. Kargo görevlisinden almayıp geri gönderebilirsiniz
crazymommy Fatma66 Yoksa bu devirde kim kime bedava birşeyler verir 🤔🤔🤔😂😂😂😂 Devir öyle olmuş ki kimse bedavaya günahını bile vermez 😅😅😅😅😅
Nevolizm Fatma66 ne gelen var ne giden özür msji atmışlar ama özrw gerek yok sen kutudan haber ver diyesim geldi 😃…
-erCansu- crazymommy ama onlarda bizlere denettirip geri dönüş alıyorlar ona göre geliştiriyorlar yada ona göre reklam yapiyolar. 🤣 Yav 2 damla bişi koyuyolar zaten neyi talep edecekler