Janss nurse İç organlarda da var mı diye bakılması gerekiyormuş aslında . Siz birde çocuk hematoloğuna götürün , tedbir için sadece 😌
Musmus Beyzanr tesadüf ki bugün Instagram sayfasında bı doktor bu konuyla ilgili yazı paylaşmışti hekimhane bakmamız tavsiye ederim...
Musmus Beyzanr https://instagram.com/hekimanne?utm_source=ig_profile_share&igshid=4gg82sucqr7w Hekimanneymis canım 😍
Dorukabras Beyzanr benim bebeğimin de belin de var morumsu bir leke. Doktor suan icin zararsız olduğunu söyledi ultrasonla kontrol ettiğinde iç organlarını.
Beyzanr Dorukabras benim kizimin yuzunde yani kulağının orda ic organların in ultrason u cekildi bı sıkıntı yok ama enzimler in neden yukseldigini bulamiyorlar
Janss nurse Ben Ankara’da Gata’ya götürmüştüm kontroller için . Şu an Diyarbakır’a götürücem son 1 yaş kontrolüne 😌
Caglaa Beyzanr bnm kiziminda karninda var 3 cmden büyük. Dogdugunda cok azdi simdi kabardı baya bi. Ultrasona fln girdik icerde yokmus sukur ama gitgide büyüyor. Elbisesinin disindan bile kabarikligi belli oluyor
Caglaa Beyzanr valla hayır çünkü doktor gozlemliycez simdi kanarsa bakariz dedi. Ic organlarda olmadığı için suanda bisey yapilmaz, 2-3 yasina kadar söner dedi
Ada_kiz Beyzanr ya valla bilmiyorum iki doktora götürdüm öyle baktılar çok kafaya takılacak bişey değil dediler ne ultrason ne bi test hiç bişey yapmadılar
Janss nurse Mardindeyim şu an . Çocuk hematoloğu en yakın orda bulabildim . 😌 Hem de akraba ziyareti 🧸