[bilinmeyen] Benim sütüm çok azdı doktorumuz aptamil önerdi. Mama içince ağlamaları durdu aç olduğu için ağlıyormuş. Çok iyi geldi aptamil bize. Şimdi birde yeni geliştirilmiş formülü olan mamaya geçtik, doktorumuz bağışıklığa çok iyi geliyor dedi. Çok memnun kaldık tavsiye ederim.