Merhabalar bende 4 mama denedim Bebelac gold bebeğimi doyurmadı iki saate bir içmek istiyordu,sma nın tadını sevmedi içmedi,golden goat aldım keçi sütü bazlı diye onu da sevmesi kokusu da gerçekten kötüydü aptamil kullanıyorum mama+anne sütü şeklinde gidiyoruz kilo alımı da iyi gaz kabızlık gibi problem de yaşamadım ama her bebek bünyesi farklıdır😊 deneyerek öğrenin❤️