Nzlm45 Selam canım. Bu gaz olayından ne kadar çok çektim anlatamam, oğlum için 3 farklı gaz damlası denedim bir işe yaramadı en son eczacı relactaz diye bir damla önerdi anne sütünden bebeğe geçen laktozu engeller falan baya bir şeyler söyleyip övdü ve 1-2 kullanmamızda cidden dedim işe yarıyor. Sonra bir baktım yine aynı, yediğime içtiğime dikkat ettim, rezene çayı içtim, her yemeğe kimyon koydum ama sonuç değişmedi. 6. Ayına kadar sürekli gazlı uyumayan ve hep kucakta gezen bi oğlum vardı. Gazımız 1 yaşına kadar devam etti, şimdi oğlum 16 aylık ve ara ara yine gaz sancılarımız bu yüzden uykusuz gecelerimiz oluyor.