Kızlar bebeğim 3 haftalık ve aşırı gazlı neredeyse tüm gün sancı çekiyor, sizin bebeklerde de aynı durum var mı ne zaman geçti yada Bi çözüm buldunuz mu, ikinci olarak da nasıl beslendiniz gaz sizden süte geçmesin diye, bn çiğ sebzeleri bakliyat süt ürünlerini çıkardım ama çok da bişe kalmadı hep protein yerkrm bıktım hemde bağırsaklarım çalışmaz oldu var mı öneriniz