fgnrcp2704 Elifarslan her bez değişiminde değilde günde 1 defa filan sürüyorum bende her bez değişiminde de 5dk yakın açık bırakıyorum hava alsın diye ☺️
Elifarslan Deleted12 terbiyesizlikte nirvanasiniz. Lutfen yorum yapmayi kesin. Sizi muhatap almiyorum.
Mbal Elifarslan doktorumuz sürmememiz gerektiğini söyledi. Gazi de alerji profesörü. Sadece pişik okursa yada kızarırsa sürüyorum biraz. 7.5 aydır bir kere pişik oldu sadece. Bence sürmeyin.
GmnDr Elifarslan her bezınde kaka oluyor az da olsa o yuzden sürüyorum mecbur çünkü kalınca pişik oluyor kızarıyor hemen. 2 pişik kremı bitırdık. 1 buçuk aylık. Habıre ıshal gibi kaka yapıyor