Elifarslan ben de öyle yapıyorum, eşim sizin eşinizin dediği gibi dedi sadece miktarı azalttık onda bile poposunun içi kırmızı oldu eşim onu gördükten sonra eve mustela stokladı resmen ondan bence hiç riske girmeyin bebeğin bi kerelik acı çekmesine değmez, bi de o kremler pişik değil pişik önleyici kremler yani olmasın diye sürülmesi gerekiyor olduktan sonra değil