Kendim oyunculuk yapmış biri olarak söylüyorum dizi şartları hiç bir bebeğin kaldırabilceği tarzdan değil. Bi sahne 10-15 kere çekilir bebek her seferimfe daha iyisi yapması beklenir ama bebek o ortamda olmak istiyormu o kalbalığoa ışıklara sokmak akıl işi değil hele böyle hastalıkklı bir dönemde. He ilerde 10 yaşında olur hevesi olur seve seve ama bu onun tercihi olmalı her bebek annesiyle oyun oynamak ister yalandan gülmek yada ağlamak değil. Benim yönetmen arkadaşım oğlumu çok beğeniyordu çok mimikli çocuk Allah aşkına ver 2-3 bölüm oynasın dedi geçen kış hiç istemedim.