1ana1bebe Çocuğunu ajansa yazdıran var mı ? Yazdırıp hiç iş teklifi geldi mi ? Bu aralar aklımda muallaktayim hiç tecrübe eden var mı ?
2maviboncuk 1ana1bebe Bi ara düşünmüştüm ama hiç icraata geçirmedim bakalım bilgisi olan var mı. Bekleyelim burda 🤭
uyus 1ana1bebe Ben yazdırmiştım kızım bebekken ama hiç teklif gekmedi 100tlde yazdırma parasi vermiştim😊
Gulumse1 1ana1bebe başvuru yapmıştım kızım için 3 4 defa aradılar ısrarla çok begenmisler ama kızım rahatsızdı goturemedim. Kaldi öylece
Ayazmom1 1ana1bebe bildiğim kadarıyla yok ben sadece oğlumun büyüyüp kendisini bilip öyle oyunculuk ajanslarına başvurmayı düşünüyorum
E_doga 1ana1bebe ya ne bileyim daha küçük kıyamıyorum . Onun izni olmadan sağda solda fotoğrafı olsun istemiyorum. Devir çok kötü .İlerde tercih yapabilecek yaşa geldiğinde kendi yazılmak isterse yazdırırım😀
Birprensesannesi27 1ana1bebe bize teklif geldi hemde hastanedeydik eşim yok abi zaten cok nazara geliyor dedi eve geldi pişman oldu🤣
Mom345 1ana1bebe ben yazdırdım bi hevesle reklam için 9 bebek içinden 1ri seçilecekti çağırdılar gitmedim kıyamadım kaldı öyle 😂
Toprakaren 1ana1bebe bende yazdırmayı düşünüyorum özellikle bez reklamı falan ama nasıl nerden başvuruluyor bilmiyorum her ajansa güven olmaz çünkü