momof2child Kizlar sizinde bebisler sabahin 7i sinde uyaniyorumu?13aylik ve acikiyor sanirim o yuzden (emiyor beni fakat yatmadan once yedirsem bile gece 4de acikip uyaniyor )emzirmeme ragmen🤷🏻♀️)
KumsaLina momof2child 2 buçuk aylığız şuan en geç 6da uyanır şuan uyutabilsem de keşke uyusam diyorum 😂
momof2child Selin0404 sizinki cok zormus ama benim kizim 10ayina kadar 12de uynirdi )arara emiyordu tabi bolbol
momof2child Siyahii bugece benimkide 4de uyandidq azcik sinirlendm uyudu amma hic istemiyordu geri uyumak
momof2child KumsaLina bulasiklari makineye atarim,kirlileri camasir makinesine)fakat makineler durdukdan 12saat sora anca bosaltrm )))))Vakit olmaz
HulyaYaman momof2child gündüz uykuları da yoksa kolik atakları yeni bitmişse ve şimdi de diş çıkarıyorsa ne mümkün 😂😂
Eymenduygy momof2child 10 aylık gece ateşlendi diş sanırım… 2.30 dan 4 e kadar ayaktaydık. 6 da uyandı ona rağmen 😏 7.30 dan sonra asla uyanmaz. Alarm gibidir 🤪