Heyyymomyy sueno golf belek otele gitmiştik eşimle balayımızda… resimlerine bak istersen internetten, tamda resimlerdeki gibi. Abartı olduğunu düşünmüştük resimlerin ama göründüğünden daha muhteşem. Çok sakin huzurlu bir yer otel alanı o kadar büyük ki sanki otelde tek biz varmışçasına kimseyle karşılaşmıyorduk. Sezonda full dü hatta otel ama sadece yemeklerde kalabalık olduğunu görüyorduk. Golf otel olduğu için genelde ormanda golf sahalarına yayılmış oluyordu insanlar. Öyle büyük bir bahçesi varki sonuna kadar ulaşamadık hiç. Yeşilin beş tonunu görebileceğiniz bir yer. Denizde havuzda genelde sakindi. Dinlenmek için bir otel arıyorsanız öneririm. Ama eğlence olarak düşünüyorsanızda sueno side var o da eğlence üzerine daha çok. Bir günlüğüne oraya gitmiştik eğlence düzenlemişlerdi… orasıda eğlence için gayet güzel 🙂