Heyyymomyy canım biz kendi arabamızla gittik o açıdan ulaşımda sorun yaşamadk zaten alanyanın tam içinde değil biraz daha ilerisi alanya ve orada zaten havaalanı varmış, eşim için en önemli olay yemeklerdi sırf yemek puanı araştırıyordu zaten ve sana şunu söyleyeyim biz hep egede tatil yapardık ama antalya gerçekten turizm başkenti o farkı hissediyorsun yemekler çok çok güzeldi çok çeşitli ve lezzetli bayıldık biz, çocuklar için kids clup var ama ben hiç bırakmadım gerek olmadı yani zaten kızım daha 28 aylık her akşam yemekten sonra sahnede aktiviteler oluyor çocuklar için 2 tane kız var müzikle çocuklar baya eğleniyo orada herkes çocuklu ama yabancıların çocuklarının gıkı çıkmıyo😀 otelde baya havuz var denizi de uzun bir kıyıda öyle bir yoğunluk yaşamıyor insan,insanlar dağılıyo şuna dikkat etmeni öneririm bazı oteller denizin karşısında ama o yol da ana cadde baya işlek bir yol altgeçit yapmışlar altgeçite de yürünüyor ve bence çocuklar için uygun değil allah korusun yola fırlasa falan her saniye arabalar geçiyor otelin denize mutlaka kıyısı olmalı bence karar verirseniz daha detaylı yazarım