Senemmm11 çok pahalı bi yer değil canım zaten neyzenin olduğu yerde böyle meyhaneler var yani baya seçenek var ne yiyip içeceğine bağlı şuan tam sezonu bide,balık rakı yapılır orada :) bi 35 lik rakı balık felan yer içerseniz 300 TL yi gözden çıkarın arayıp öğrenebilirsin müzikli bi yer başına gelip çalıyolar ya onlardan var ben çok eğleniyorum orada