UraSsmom Sarikuzumalp Yaa inanın varya özellikle 1 haftadır gel oğlum az emziriyim daha bulamıycan diyip duruyorum öyle zor girdim ki bu moda 🥲 Rabbim kolaylık verir inşallah, bu postu açarken en çok hiç emziremeyen annelerimizi düşündüm de cidden şımarıklık gibi de geliyo 😔
Sarikuzumalp UraSsmom İnşallah kolay geçirirsiniz bu dönemi. Azaltarak sonlandırmanız daha iyi olmuş. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin diğer bebeğinizi de ☺️ şımarıklık değil de işte insan yine de düşününce utanıyor evet. Bi bağımlılık hiç kolay değil gerçekten.
UraSsmom Banu- Şuan kesinlikle doymak değil ki yaptığı gidip gelip emiyo zaten , gece ve gündüz sadece uyurken fazla emiyo gerisi oyun sevdiği için açar emer kapatır vs. Yani anlatsam da şuan çok küçük ben onu da denedim ama ben anlatıyorum o gelip açıp emiyo 🤷🏻♀️
Banu- UraSsmom yavrum ya. Üzülmeyin ufak olsa ne yapacaktınız neyseki yeteri kadar almış. Onun yerine daha fazla oyun oynayın dünyalar onun olur zaten
EmelMina UraSsmom *26 aylıkken bıraktık memeyi. İnanın ağladım saçma belki ama ağladım Vicdan azabı bebeğinizin yaşı ne olursa olsun hiç geçmiyor 😞 O yüzden yormayın kendinizi.
Aybersa UraSsmom Ahh canım yerine koydum kendimi, evet şuan tamamen keyfine emiyorlar ama karnındaki ve kendi sağlığın için bıraktırmanmis doğru olan ,o yüzden hiç düşünme ,kendini idame ettirebilir ,abi olmak kolay değil ❣️gözyaşım pıt ❤️
Aybersa UraSsmom 😔 öyle düşünme duygusallastirma kendini iyice ,çok zorlasaydi zaten o ağlardı merak etme , sen de ağlama lütfen ❣️ Zaten bu kadar ince düşünceli bir annesi olduğu icin ,emse de emmese de çok şanslı ❣️
UraSsmom Aybersa Teşekkür ederim 💙 şuan sabahın körü ve bu gece hiç uyuyamadım. Yavrum da döndü durdu yatakta uyanıp ağlamasa da 😕
Aybersa UraSsmom ah kıyamam ilk gecesi çok çok normal , inşallah aglamaz ,zaten ihtiyaç olmadığı için kolay bırakır inşallah🤲❣️
UraSsmom Anneyok1 Ya çok zor inan ben bu kadar tahmin etmemiştim 😔 Masum masum göğsümü kapatıyo içim eriyo. Bi gece bi sabah 2 3 kez denedi sonra kapattı. Şimdi uyutuyorum istemedi bile içim gitti o emmedikçe ben ağlıyorum 😢
Kendincebiri UraSsmom peki benim de okuyup ağlamam … Gerçekten annelik ne kadar kutsal bir vasıf … üzülmeyin dicem de bebeğim 6 aylık ben de kesince çok üzülücem sanırım çünkü bir yazı okumuştum . “Bebeğiniz sizden son sütünü içip kalktığında son bezini değiştiğinizde büyüdüğünü o zaman anlıyorsunuz “yazıyordu içime işlemişti resmen …
UraSsmom Kendincebiri Ya çok doğru bi sözmüş 😔 O belki kolay alışır bilmiyorum da ben nasıl alışıcam o emdikçe ben huzur buluyodum resmen 😢