Kızlar bi süre önce post açmıştım, 31+4 hamileyim ve bu zamana kadar tandem emzirme yaparsın diyen doktorum şimdi de erken doğum riski var kesmelisin dedi. Oğlum 16.5 aylık. Şükürler olsun bu zamana kadar emzirdim, en az 2 yaşa kadar da emzirmek isterdim. Üstelik oğlum da çok düşkün memeye, öyle zevke geliyo ki, şuan kesiyorum diye vicdan azabı duyuyorum. Doktor kes diyeli 2 hafta kadar oldu sanırım cesaretimi toparlayamadım kıyamadım da, ama yapmam lazım artık. Akşam gittik eşimle bi dünya alışveriş yaptık meme aklına düştükçe eline bişeyler veririz oyalanır dedik meyve vs aldık. Biberon da bilmez oğlum gittik bi tane de süt için suluk aldık. Şimdi uyku saati geldi ve ben sirke sürdüm göğüslerime. Tabi uyumak için emmesi gerek açtı emdi yüzünü buruşturdu biraz bekledi tekrarladı, 3 kez yaptı sonra kapattı memeyi 😕 Süt verdim suluğuyla ama içmedi az içmişti öncesinde. O şuan ayağımda ve ben ağlıyorum. Neden bilmiyorum, daha erken bunu yapmak zorunda olan anneler kızmasın bana ama çok zoruma gidiyo çünkü benim yüzümden oldu 🙁