asyakusunannesii 14aylık olduk hala durmadı, nasıl kel kalmadım bilmiyorum ama baya açıldı saçlarım ara ara iyi hissetmek için topik kullanıyorum düşünün. Gecen hafta tahlil verdim bakalım daha sonucunu göstermeye gidemedim. İnşallah vitaminlerle filan toparlarım :( Siz benim gibi çok beklemeyin evet dökülmesi çok normal ama bir yerde durmadı gerekiyor şimdiden tahlik yaptırıp vitamin takviyesi alın.