Doğumdan 3.5 ay sonra deli gibi dökülmeye başladı. Saçlarımı sürekli toplamama rağmen 1 günde evde bütün zeminler saç oluyordur. Duşta, tararken avuç avuç saç gidiyordu. Her elimi attığımda 4-5 tel mutlaka geliyordu en az…
1 ay bu şekilde devam etti. Doğum yapalı 4,5 ay olduğunda ilk kez regl oldum. O gün bıçak gibi kesildi dökülme. Şimdi 5.5 ay oldu hala dökülme yok. Bakalım bi daha olacak mı ??
bu arada omega 3 ve multi vitamin kıllanıyorum