Aslanbilal benım de sütüm fazlaydı ve bebeğimin kilo alımı azdı. Sürekli mastit oldum tam boşaltamadığı için. Sonra sonra okuduklarımdan anladım ki biraz el ile sağım yapıp göğsü rahatlatmak ve yağlı sütü bebeğe vermek gerekiyormuş. Sütünüz kalitesiz değil, hiçbir süt kalitesiz olmaz. Sadece önsüt fazla olduğu için kilo alımı az. Onu el ile sağıp yağlı sütü verin