Daisygirll elimden geldiğince bebek emmeyi bırakana kadar bekliyorum bu arada 3 aydır ağlayarak emziriyorum diyebilirim meme başı yarasi sorunum da var biri gecse diğeri yara oluyor düzgün emmiyor bi türlü,Allaha şükrediyorum sütüm olduğu için ve hep emziriyorum.