Muhasebeciana olarak en doğru kararı vermişsiniz hiç pişman olmayın ben bir sağlıkçı olarak yaptırdım cünkü covid olup agır geçirmek onun vereceği etkileri hiç bilmeden bebeğime zarar vermektense bilimsel olarak aşının süte hiç bir etkisi olmadıgı kanıtlanmış bir şeyi yaptırmak en doğrusu. ben su zamana kadar tamamen izole olduğum için yaptrmadım ben eşim hiç covid olmadık eger ise başlamamış olsaydım ilk 6aya kadar belki bende ertelerdim ama ise baslayacagım için asla ama asla riske atamazdım. Ben çevremdeki emziren doktorların aşı olmasından etkilenmeden direk kendim araştırıp olmaya karar verdim bununla ilgili birçok yayın var ikinci dozunuzu asla ihmal etmeyin 🙏🙏