Muhasebeciana ben hem çocuk doktoruna, hem hastanede aşı yapan hemşireye, hem de sağlık ocağındaki hemşireye danıştım. Hepsi de emzirmeyle ilgili bir sıkıntı olmayacağını, aynı şekilde emzirmemi söylediler. 2 dozu da oldum. Ve sütümün rengine hiç bakmadım açıkçası