minikmelegimmmm benim oğlum günde 1 ve 2 kere kaka yapiyo 4 aylik sulu oluyo kakasi ne ishal ne değil ortasi gibi bisey, ama ıkınma ve gaz sürekli var bisiklet hareketi masaj yapıorum cikariyo ama gecmiyo gaz damlası da kullanıyorum, probiyotik faydaki olursa diye merak ettim bende