Arkadaşlar onlar bildiğiniz tüy ince beyaz ve görünmeyen tüy ve siz ovaladılça onlar düğüm düğüm oluyor sonra buna sırt dikeni diyorlar yapılması şart değil zaten kendi kendine dökülen tüyler onlar
bebeğin rahatlamasına gelicek olursak masajı her bebek sefer siz aslında o esnada masaj yapıyorsunuz ona bu da onun rahatlamasını sağlıyor banyo da zaten rahatlatıyor bebekleri
ben çok araştırdım bu sırtdikeni mevzusunu eşimin ailesi yaptı 1 kere sonra yaptırmadım saçma geldi ayrıca mantıklı olsa doktorlar zaten yapın der