aysenuuuuuur Ozbk giydirmesi çok olmuyor mu camım ya biz spada kullandık giydirirken çok zorlandım çok hareketli
Ozbk aysenuuuuuur benimkide aşırı hareketli normal bez bağlarken kaçmaya çalışıyor külot bezi giydirmesi daha kolay oluyor
Ozbk aysenuuuuuur benimkide aşırı hareketli normal bez bağlarken kaçmaya çalışıyor külot bezi giydirmesi daha kolay oluyor
aysenuuuuuur Winner molfix yeşil paketi hiç beğenmedim pure soft kullanıyorum oda çok kaba altında çiş yokken bile çok kabarık duruyor🤦🏻♀️
Oykuaygun aysenuuuuuur bende aksine çok iyi yorumlar okudum baby turco hakkında 😁 Şuan prima kullanıyorum iyi bakalım ama pahalı. Evy baby deneyeceğim bide. Sleepy artık eskisi gibi değil sanırım
Oykuaygun aysenuuuuuur Bi tanıdığım kullanıyor çok memnun ama pahalı geldi bana. Ben bez değiştirecek olsam daha uygun fiyatlı beze bakarım
ipekmom aysenuuuuuur kızım üç aylık 6200 kilosu 3 numara sleepy bio natural kullanıyoruz . 10 kg a kadar yazıyor üstünde
MEGA aysenuuuuuur olabilir belki ben hiç degistirmedim markayı kızım doğduğundan beri kullanıyorum memnunum 🙂
Masalina aysenuuuuuur Bez işi bbekten bebege değişir. Benim kızım da bi sürü bez denedim her marka kızım BİM’in bezini kabul ettti. Deneme paketleri alın derim.
Minikizinannesi1 aysenuuuuuur Goon 3 deneyin pişman olmazsınız. Lastik izi Yok, yumuşacık ve temiz içerik.
IKO35 aysenuuuuuur ben sleppy kullanıyodum ama baby turcoyuda merak ediyodum. Bu ay aldım ama topak topak yapıyo ve çok ince. Bebeğiminde altını ıslak tutuyo. Pişik yapmadı ama ben tekrardan sleppye geri dönücem
FatosToprakDeniz aysenuuuuuur 2 aylıktan beri evybaby kullanıyorum. Kızım şuan 25 aylık yazdan beri 5 numara kullanıyorum. 4+ da oluyor ama sıcaklarda sıkmasın diye 5 aldım öyle devam ettik. Molfix çok sert 1 paket kullandım hiç memnun kalmadim