aysenuuuuuur Oğlum 7200 kilosu var 4 numara sleepy alsam olur mu birde sleepy yaramıyo diye molfixte geçtik ama molfix daha kötü yaptı sizler hangi marka kullanıyorsunuz kaç kilo bebişler kaç numara kullanıyorsunuz?
minmin-hanim aysenuuuuuur henüz sleepy bir numaradayım, iki numara bir gibi diyorlar ikiye mi geçsem üçe mi?
Ozbk aysenuuuuuur 5 aydır baby turco kullanıyorum hiç pişik yapmadı ama diğer bezlerden biraz küçük. Oğlum 6 buçuk kilo 3 numara kullanıyorum. Külot bez aliyorum bulabilirsem daha rahat oluyor , bacağına falan iz yapmıyor fazla
Sultan90 minmin-hanim Selam kızım 23 günlük sadece 10 gün 1 numara kullandık alırken yorumlara bakarak almıştım kalıp çok dar kızımda iz yapmaya başlamıştı ki 1 numarayı tüketip 2 numaraya geçtik hatta gelecek ay içinde 3 numara alıp stok yaptım
IKO35 Biz 5.5 kiloyken 4 e geçtik ama biz bilerek geniş olsun hava alsın pişik olmasın diye geçmiştik . Sleppy kullanıyorum memnunum ama olaki baby turcoya geçmeyi düşünürseniz aklınızda olsun çok kötü
Ozbk IKO35 ben 5 aydır baby turco kullanıyorum hiç pişik yapmadı , şimdi de külot bezini alıyorum çok rahat
aysenuuuuuur Ozbk giydirmesi çok olmuyor mu camım ya biz spada kullandık giydirirken çok zorlandım çok hareketli
Gamze_67 aysenuuuuuur önlem kullaniyorum 3bucuk aylik kilosuna göre degilde bebeğe büyük küçük gelmesine göre ayarlarım ben bezi 3 numara sıktığı için 4 kullanıyorum
ilkgozagrimm aysenuuuuuur canbebe kullanıyorum 23 aylık kızıma daha yeni 6 numaraya geçtim 12.500 kg kızım
Aybars0606 aysenuuuuuur 15 aya kadar molfix kullandım memundum ama bulamadım biraz küçük bir yerde görev yapıyoruz son iki aydır bim marka kullanıyorum çok da memunum stokladım hatta
Evsaanne aysenuuuuuur kesinlikle 4 alma derim 3 numara İLE farkı yok biz 6.500 kiloyuz ben şuan elimdeki 4 bitsin 5 geçecem hemen almış bulunduk çünkü direk
IKO35 aysenuuuuuur ben sleppy kullanıyodum ama baby turcoyuda merak ediyodum. Bu ay aldım ama topak topak yapıyo ve çok ince. Bebeğiminde altını ıslak tutuyo. Pişik yapmadı ama ben tekrardan sleppye geri dönücem
MEGA aysenuuuuuur olabilir belki ben hiç degistirmedim markayı kızım doğduğundan beri kullanıyorum memnunum 🙂
Oykuaygun aysenuuuuuur bende aksine çok iyi yorumlar okudum baby turco hakkında 😁 Şuan prima kullanıyorum iyi bakalım ama pahalı. Evy baby deneyeceğim bide. Sleepy artık eskisi gibi değil sanırım