Ebruyvz merhaba benimde 2. Ayda azalmıştı . Ben bebeğim emiyor sanıyordum ama aktif emmiyormuş emmeyincede göğüsler çalışmamış. Farkedemedim. Sonra emzirme.danismanligi Dilruba hnm sayesinde doğru yolu bıldum. Sık sık emzirme ama bebegin yutkunarak emiyormu onu takip et kısa emerse mutlaka sagım. Birde süt arttırıcıları vardı onlar sayesinde 6. Aydayız sadece anne sütü 🙏💕 bir danısın derim süt arttırıcılarınıda tavsiye ederim