Çift bezle düzelmesi şans işi, kesinlikle çocuğunuzu bir çocuk ortopedi doktoruna muayene ettirin. Çocuk doktorları bu konuda yeterli yönlendirmeyi yapamıyor maalesef.
benim kızıma da 1. Ayında kalça gelişim geriliği tanısı kondu, sol alfa açısı 57 idi.
çift bez, abduksiyon ortez vs 3. Aya kadar oyalandık, düzelme olmadı. Sonrasında Prof. dr. Gazi Zorer in yönlendirmesiyle pavlik bandajı taktık, 2 ayda düzeldi. Belki 1. Ay taksaydık daha kısa sürede düzelirdi.
dediğim gibi kesinlikle çocuğunuzu iyi bir çocuk ortopedi doktoruna gösterin. Pavlik bandajı da hiç öyle abartıldığı gibi bir süreç değil. İnsan her şeye alışıyor. Benim kızım bandajdan çıkalı 2 ayı geçti, sanki öyle bir dönem hiç yaşamamış gibiyiz.
sevgiler