Merhaba kızlar kızım 1 ay 13 günlük
1.
bugün kalça çıkığı yaptırdım alfa acısı 59 derece beta açısı 55 derece çıktı her iki tarafta da aynı değer çıktı doktor kalça geriliği var çift bez kullanın dedi çift bez kullanıp çocuğu iyilesen oldu mu çok üzüldüm inşallah kötü birşey değildir ya