Minikom72 4,5 aylık benım bebegımde aptamil kullanıyorum kaşıkla karıştırmanız lazım mamayı hıc gaz yaptığını bılmem aptamilin ben işk bebegımde aptamıl ile buyudu yıne aşırı gazlı bebekse bıgaıa onerırım cok iyi ama biogia olan degıl bigaia olanı
mama degısımı bebegı saha cok yorar