Minikom72 Mrb kızlar bebeğim 3.5 aylık sütüm yetmediği için 15 gündür Aptamil mama takviyesi yaptım ilk hafta iyi idi ama bu son 1 haftadır çok gaz yapıyor mama başka önerebiliceğiniz Mama varmı hem kilo aldıran hemde gaz yapmayan🙏
Nuray23 Minikom72 Dogdugundan beri sma optipro kullanıyorum. Çok şükür gaz ve kabızlık problemi yaşamadık. İlk aylar 1kg dan fazla aldı hep. Şimdi 6aylik olmak üzere. 5aylik kilosu 7bucugun üstündeydi. Bide erken doğmuştu.
Mavisimbenim Minikom72 mamayı çalkalarsan köpük oluşur o da gaz yapar kaşıkla karısıştırın o zaman gaz yapmıyor
Minikom72 Nuray23 yani kilo aldıran bir mama demi bide gaz sıkıntısı oldumu sizde acaba ne yapacağımı şaşırdım valla
Minikom72 Nuray23 maşallah tospiğe Rabb’im bağışlasın size kilo aldıran ve gaz yapmayan bir mama diyosunuz yani
Minikom72 Deletedmom_21 Aptamil bu son 1 haftadır geceleri bebeğim resmen inliyor sıkıyor kendini ama gazını bi türlü çıkaramıyor masaj felan herşeyi denedim ama nafile
Minikom72 Deletedmom_21 saol cnm benim aylık kaç kilo alıyor cnm sizin bebeğiniz bu mamayla bizimki 300 gram tek almıştı sağlık ocağındaki doktor yetersiz dedi
Nuray23 Minikom72 yani bızde bı sikinti yapmadı. Bebekten bebeğe de değişebilir. Deneyerek bulmak lazım.
Mavisimbenim Minikom72 aynen bi de aptamil in comformil olanını da tercih edebilirsin onun sindirimi daha kolay