eceunverkanra denemedim ama yeter ki yemesi düzelsin alırım,doktora götürdük herşeyi normal dedi,balık yağı yazdı daha doğrusu ben istedim de yazdı,doktor gayet iyi diyor yanakları tombiş rengide yerinde dedi,ama benim canın çok sıkılıyor bu duruma😔önceden severek yediği şeyleri bile şuan yemiyor çok canım sıkılıyor gerçekten