Birminik_annesi Bana da çaprazdaki açık olan dükkan sahibinin hiçbir şey duymaması garip geliyor. Hadi diyelim duymadı uyuyan insanlar nasıl sesleri duysun.
Katil herkes olabilir tabi ama haksızlığa da gelemiyorum bir iki baktım kapattım. Sürekli sesleri nasıl duymadınız? 1999 depremini yaşayanlardan biri olarak söylüyorum babam gelip tokatla uyandırdı beni öyle derin uyumuşum; indiğimizde mahşer yeri gibiydi her yer.