OnurAlpannesi Linafiliz kayiyo derken bacaklarını uzatıp kendini geriye atmasından mi bahsediyorsun acaba ona göre zorlama yapmiyim
alinaannee OnurAlpannesi ayy sağol Bebiş zaten kendi hazır olduğunda totosuyla yavaş yavaş oturuyor kendi kendine annesi🌸🌸
OnurAlpannesi alinaannee azcik elinden tutsam kendi kendine oturcak zaten ben sadece çabasıni izliyorum yardım etmek yerine demekki yardım etmem lazımmış😂
Deleted12 OnurAlpannesi 4 ayın sonunda başlanması normal. Doktorumuz 4. Ayla başka demişti ama ben başlamadım. 5. Ayla birlikte oturtmaya başladım. Herkesin görüşü farklıdır bu konuda. Siz kendinize uygun olan yapın.
Mys01-01 OnurAlpannesi gerçekten manası soylemıs dr ben emzırme yastıgı var ya u ceklındemonunla oturtuyorum atlayışa desteklıyorum
OnurAlpannesi Mys01-01 bende emzirme yastığı var onla düşündüm oturtmayı ama sanırım ilk kucağımda daha iyi olur ilerleyen zamanlarda onu kullanirim
mom726272 OnurAlpannesi Benden sana tavsiye. Sağlık ocağında söylenen hiçbir şeyi ciddiye alma. Aşını vurdur, dön.
OnurAlpannesi mom726272 kesinlikle bilgileri olduğunu düşünmüyorum zaten faydadan çok zarar bilgileri kafa karışıklığı yapıyor🙄