Merhaba anneler. Bebeklerinizi ne zaman oturtmaya başladınız. Oğlum 4 aylık olmak üzere ve kendini çok kaldırıyor başından bacaklarından aynı anda özellikle kafasını göğsünü desteksiz kendi kaldırıyor oturmak ister gibi.. dün sağlık ocaginda sordum 9. Aya kadar kesinlikle oturtma dediler bı şaşırdım. 6 ayda ek gıdada oturuyor ama o nasıl oluyor dedim kucağınızda yarı oturur şekilde hemen hızlıca yedirin yatırın geri dediler. Açıkçası çok doğru bilgi verdikleri inancında değilim. Yeni taşından ve doktor vs sıkıntı çekiyorum sorabilecegim kimse de yok. Sizler ne zaman oturtmaya başladınız destekli olarak. 4 ay dolduğunda az az destekle oturtsam kucağımda falan sorun olur mu bebeğe sağlığı acisindan? Yoksa erken mi daha. Fikirlerinize bilginze ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 😇