Mucizemsin21 bende öyleydım tek gögsümden süt geliyordu mama vermeye basladık sabah 5 olurdu krızlerı bi baslardı aglamaktan sesi cıkmazdı inlerdi hem kabız hem gazlıydı sonra kolik olduk. Damla kullandık sonra mama olarak hipp kullandık combıotık o iyi geldi. Damla cok işe yaradı aynı saatlerde vermeye calıstım. Biliyorum çok zor o aglardı bi aglardık esımle sabahlara kadar esim araba gezdırırdı oyle uyurduk araba esim arabayı sürerdi. Cok cok zor günler ama gecekten geciyor gecmıycek sanıyorsun. Ama gecıyor gitmedıgımız doktor kalmadı ama çözümü yok beklıyceksın. Onun için daha zor hem büyümeye calısıyor hem yeni dogmus herseye alısmaya calısıyor. Rabbim güç versın size