Tosbik3056 anladım peki rezene çayını da önerdi mi sevgili doçentiniz ? Onu da bilmek isterim bitki çayı verilmesini öneren bir cocuk doktoru ne çalıştığım hastanelerde ne kendi doktorum ne de çocuğumu götürdüğüm 3 ayrı doktordan duymadım aksine baya karşılar calpol zehir değil cok da faydalı bir “ ilaç “ ama adı üzerinde ilaç olduğu icin sırf bir cocuk ağlıyor diye ara ara vermek ben ilk defa duyuyorum hepimiz calpolle büyüdük calpol zararlıdır demedim ilacın adı önemli değil kullanım amacı bu olmayan bir ilaç hanımefendi bebeği sadece gaz sancısından ağladığı icin ara ara verdiğini söylemiş ateşi yok bir şeyi yok bütün bir gece ara ara bebeğe verilen calpol ve 45 günlük bir cocuga içirilen rezene çayı. Bilimsel olarak son derece yanlış anam babam usülü ilerliyorsanız doğrı