Merhaba sevgili anneler oğlum 45 günlük kırkından önce hiçbir sıkıntı problem yaşamazken hatta atak haftasını bile minimum seviyede atlatırken kırkından sonra aşırı derecede huzursuz karnı tok altı temiz gazı yok ateşi yok… Bu gece tam tamına 27 kez uyandık uykusunun içinde sürekli inliyor, Ağlıyor…Ara ara rezene çayı ve calpol veriyorum. Biliyorum geçecek ama atlatan anneler varsa mesajlarını bekliyorum