07kaan bu epilepsi yuzunden gunlerce aylarca kafay8 yedim. Kizim uyurken defalarca sicrardi 2 ayri doktora video gosteridm sorun yok dediler ama bana sorun . Sonra epilepsi hastasi olan bi yavrunun annesi ilaclarla engelledigini ve hic bir sorunun olmadigini soyleyince eger varsada cozumu var doye sukrettim . Nolur uzulmeyin varsada ilaclarla durduruluyor biliyorum insan yavrusuna bisey olmasin istiyor . Ama beterin beteri var insallah korktugunuz degildir .