Asyabebek1 buzlulimonata İkinci ay aşısı olduğu için , hemşire üç gün banyo etmicek dedi. Duş aldiramiyorum o yuzden
buzlulimonata Asyabebek1 aa evet dogru aklimdan cikti bi an. Elinizle bezle islatin o zaman ama insallah sabaha daha iyi olur. Asi oldugu icin cok normal☺️
Asel1naz2 Asyabebek1 çıkmamıştı bizim 2 de ama 4te çıkmıştı. Yerini biraz Serin tutun bence .ben binanın koridor un gezdirince hava alıyor du düşüyor du 4 saatte bir verin demişti ateş düşürücü demişti bı de .tabi soğuksa hava ona göre bakın. Bı de çay kaşığı ile mi veriyor sunuz calpol u
Busraabdullah Asyabebek1 ben çok geçmiş olsun öncelikle benim bebeğim ateslndiginde limonu ikiye bölüp topuklarına sürüyorum ve ince bir dilim keizo corabnn içine topuk kismna koyuyorum ateşi hemen düşürüyor doğal yöntem hem fikir olsun sizede
noluyoya Asyabebek1 canım bende post açmıştım bizde 4.ay aşısında sonra çok ateşlemdik düşmedi acile gittik fitil verdiler ılık kompres yaptık anca düştü mutlaka götür düşmüyosa. Hastaneler ateşle gelen çocuklarla dolu
Cinarduygu12 37.5 cok degil ki bu ateste ilac vermeyin cocuga 38.5 diyor dr ama ben 38 de veriyorum genelde. Hava sicakken bile cocugun alni 37 olur ustunu acin bol bol emzirin emzirmek atesi dusurur. Bardaga limon sikin coraplarini bununla iyice islatin ayagina giydirin atesi ceker
Asyabebek1 SumeyrAram 37.6 falan oluyor tekrardan, çok ağlıyor, dün geceden beri daha uyku uyuyamadım, yine ilaç verdim ağrısı dinsin biraz diye, hiç suusmadan ağlıyor catlicak
Asel1naz2 Asyabebek1 Dışarı çıkarın hava alsın bence iyi geliyor imkanınız varsa. Ama artık düşer zaten