Asyabebek1 asi oldugu icin normal. Havale icin cok yüksek sicakliklara da gerek yok korkutmak icin degil bilgilendirmek icin sölylüyorum. Ilik bir dus cok iyi gelir, su anki atesi cok yüksek degil kimi doktor 38.5 tan sonra surup verin der. Ama temkinli olun yine de☺️