Yagmuralmila ErvaZeyno ben Hatay tepside et yapacam.. yanına pirinç pilavı.. yanına salata .. eşimde nôbetci 24 saat yarın… Bana bibtepsi banada yapar mısın arkadaşlarla yiyelim dedi işte ben ve kızıma küçük bir tepsi onlarada orta boy bir tepsi yapcam .. 🤓
Almilam_21 Deletedmom4444 sanmıyorum sabah olur olsa bile 3 4 defa bebek için yat kalk yapıyorum bir şeyler atıştıramıyorum
Deletedmom4444 Almilam_21 Ah ah ne zaman uyuyacagiz suan uyku ilaci alip uyumak istiyorum zorla bule uyandiramasinlar 😂😂